خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تمامی اماکن تفریحی شهرستان دزفول در ایام عید تعطیل هستند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۷۸۲

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول گفت: صاحبان اماکن گردشگری، سفره خانه‌ها، مهمانپذیرها، اردوگاه‌های تفریحی، ویلاباغ‌ها و خانه‌های مسافر شهرستان دزفول از هرگونه فعالیت تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

حجت الله آریایی نیا در گفتوگو با خبرنگار ایلنا، تظهار داشت: طبق دستور اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان و فرمانداری ویژه دزفول به منظور پیشگیری از شیوع کرونا صاحبان تمام تاسیسات و موسسه‌های گردشگری باید از هرگونه فعالیت و پذیرش مهمان و مسافر خودداری کنند.

آریایی‌نیا افزود: نظر به تعطیلی مدارس و فعالیت ۵۰ درصدی ادارات و با توجه به نزدیکی فصل بهار و آب و هوای مساعد این روزهای شهر دزفول ممکن است مسافران زیادی به این شهرستان سفر کنند و متقاضی اجاره باغ ویلا و خانه مسافر باشند که با توجه به تاکید مصوبه شورای تامین شهرستان و هشدارهای ستاد مبارزه با کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان، هرگونه پذیرش و فعالیت در این زمینه ممنوع است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول ادامه داد: متاسفانه با وجود ابلاغ تعطیلی تاسیسات و موسسه‌های گردشگری، صاحبان برخی از این موسسه‌ها نسبت به این ابلاغیه‌ها بی‌اعتنا هستند که درصورت تعطیل نکردن و مشاهده یا گزارش هرگونه فعالیتی به شدت با آنها برخواهد شد.

وی گفت: شهروندان تا زمان رفع شدن بیماری کرونا، هرگونه فعالیت در خصوص اسکان مسافران توسط موسسه‌های  گردشگری و سایر اماکن اقامتی را به معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی به شماره تماس ۴۲۴۳۰۲۴۲ گزارش کنند.

۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول بستری است که پنج نفر از این تعداد از شهرستان دزفول و مابقی از شهرستان‌های اطراف هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز