خبرگزاری کار ایران

به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا؛

واحدهای اقامتی رسمی خراسان رضوی تا پایان ایام نوروز تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۷۴۵

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: واحدهای اقامتی رسمی این استان از روز شنبه ۲۴ اسفند تعطیل است.

به گزارش ایلنا از مشهد، ابوالفضل مکرمی‌فر در این خصوص افزود: بر اساس تصمیم‌ ستاد مقابله باکرونا در خراسان رضوی و با هدف حفاظت از مردم در برابر شیوع بیشتر بیماری کرونا، اقامت در واحدهای اقامتی رسمی شامل هتل، هتل‌آپارتمان و مهمانپذیرهای این استان نیز تا پایان ایام نوروز ممنوع است.

وی ادامه داد: هم اکنون یک هزار و ۱۰۰ واحد اقامت رسمی در این استان فعالیت دارد که بیش از ۹۵ درصد آن‌ها در کلانشهر مشهد واقع است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به تعطیلی تمامی واحدهای اقامتی رسمی و غیر رسمی در این استان باید برای مسافران ۴۰ پرواز روزانه فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد، خودروهای شخصی و اتوبوس‌ها چاره‌ای اندیشید.

مکرمی‌فر افزود: تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در استان هستیم و در این زمینه همکاری و هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

هم اکنون هزار و ۱۰۰ واحد اقامتی رسمی شامل هتل، هتل ‌آپارتمان و مهمانپذیر با بیش از ۱۰۰ هزارنفر شب ظرفیت اقامت در استان خراسان رضوی فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز