خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر خراسان رضوی خبر داد:

نامه محرمانه شورای شهر مشهد به استاندار برای قرنطینه شهر/تکلیف قرنطینه فردا مشخص می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۵۰۳

نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: ما پیشنهادات خود در زمینه قرنطینه مشهد را طی نامه‌ای محرمانه به استاندار خراسان رضوی داده‌ایم، چون رئیس شورای سلامت استان شخص استاندار است و در آنجا باید در خصوص قرنطینه‌سازی تصمیم‌گیری شود.

به‌گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا شهریاری، به نامه محرمانه و پیشنهادات نوشته شده در آن اشاره و تاکید کرد: حتما سفرهای درون شهری کاهش داده شود و مردم باید در خانه‌های خود بمانند و هر کجا که تجمعی وجود دارد این تجمعات کاسته شود مگر در موارد ضروری و واقعا سایر مراکز و فروشگاه‌هایی که ادامه فعالیت شان ضروری نیست بسته شود.

وی با اشاره به سخنان شهردار مشهد مبنی بر قرمز بودن وضعیت شهر مشهد تصریح کرد: دولت مکلف است که بخشی از ضرر و زیان افرادی که کار خود را بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل می‌کنند، جبران کند و خیرین و سازمان تامین‌اجتماعی و کمیته امداد در این رابطه باید به دولت یاری رسانند.

همچنین محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد، شب گذشته طی توییتی خطاب به استاندار خراسان رضوی نوشت: وضعیت کرونا در مشهد بحرانی است. از ورود خودرو سایر شهرها جلوگیری کنید و اطمینان داشته باشید مردم از این تصمیم حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز