خبرگزاری کار ایران

شکیبا به ایلناخبر داد :

شمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه به 94 نفر رسید/ آمار فوتی ها 10 نفر شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۷۳

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمانشاه به 94 نفر رسیده و از این تعداد 10 نفر فوت شدند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت بحران کرونا در کرمانشاه  گفت: از دیروز تاکنون 15 مورد به تعداد مبتلایان به کرونا در استان اضافه شده که در مجموع تعداد مبتلایان به 94 نفر رسید .

وی تعداد افراد مبتلا به کرونا در استان را به تفکیک شهرستان به شرح زیر اعلام کرد: کرمانشاه 41 مورد، اسلام آباد غرب 8 مورد ، کنگاور 12 مورد ، صحنه 2 مورد ، هرسین 2 مورد، سنقر 18 مورد، جوانرود 2 مورد ، گیلانغرب 6 مورد ، سرپل ذهاب 2 مورد و پاوه هم یک مورد است.

 شکیبا تصریح کرد : از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز 553 نفر ترخیص شده و 100 نفر نیز در حال حاضر بستری هستند .

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه مجداد به مردم توصیه کرد : طی روزها و هفته های آتی در خانه بمانند و در تجمعات و مراسمات شرکت نکنند .

وی تاکید کرد : مسافرینی که از استان های دیگر به کرمانشاه سفر می کنند به معضلی برای استان تبدیل شده وبرسی های انجام شده از موارد مثبت نشان می دهد که تعدادی از مبتلایان به کرونا از مسافران شهرهای پر خطر بوده ویا هم استانی هایی بوده اند به شهر های پر خطر مسافرت کرده اند .

وی درادامه با قدردانی از اکثر همشهریانی که اصول بهداشتی ر رعایت می کنند افزود : متاسفانه تعداد قلیلی از مردم اصول بهداشتی را رعایت نکرده و در اجتماعات شرکت می کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز