خبرگزاری کار ایران

ایلنا از قزوین گزارش می‌دهد؛

تجمع در بازار خودرو فروشان قزوین در روزهای کرونایی/ ورود خودروها با پلاک آلوده به استان

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۱۷

بازار خودروفروشان خودروهای کارکرده قزوین در حاشیه بلوار شهید بهشتی و حوالی میدان مادر این شهر با وجود هشدارهای مربوط به عدم تجمع افراد جهت پیشگیری از کرونا همچنان برپاست.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، از سال‌های گذشته این مکان به محلی برای خرید و فروش خودروهای کارکرده در قزوین بدل شده و جمعی از شهروندان با تجمع در این محدوده به دنبال یافتن خودروی مورد نظر هستند اما در روزهایی که کرونا در کمین است، هنوز این بازار به کار خود ادامه می دهد و شهرداری اقدامی برای جمع آوری آن نکرده است.

تجمع برای خرید و فروش خودرو در این مکان و حضور برخی افراد بدون دستکش و ماسک و لمس نقاط مختلف خوردوهای فروشی خطر انتقال کرونا را در این محدوده افزایش داده است.

مسئول اطلاع رسانی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در قزوین در خصوص این موضوع گفت: این مساله به اطلاع شهردار رسانده خواهد شد و باید بساط اینگونه بازارها که محل تجمع افراد است سریعا برچیده شود.

وی اظهار داشت: از شهرداری ها و پلیس راه انتظار بیشتری برای اجرای مناسب مصوبات ستاد مقابله کرونا داریم.

بی نیاز گفت: متاسفانه هنوز شاهد ورود خودروهایی با پلاک‌های استان‌های البرز، قم، گیلان و مرکزی به قزوین هستیم که به موجب مصوبه ستاد مقابله با کرونا ممنوع شده و باید پلیس راه و هلال احمر با جدیت بیشتری به اجرای این مصوبه بپردازند.

تاکنون ۳۲۷ نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز