خبرگزاری کار ایران

درخواست فرمانده انتظامی فارس و شهردار شیراز از شهروندان:

از ترددهای غیرضروری دوری کنید و در خانه بمانید

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۱۵۲

فرمانده نیروی انتظامی فارس و شهردار شیراز از شهروندان خواستند که با توجه به شیوع ویروس کرونا از ترددهای غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند و در خانه بمانند.

به گزارش ایلنا، شهردار شیراز در آیین افتتاح و رونمایی از ناوگان جدید خودرویی و موتوری پلیس راهور استان فارس ضمن تقدیر از همراهی پلیس با مجموعه مدیریت شهری گفت: خرید تجهیزات خودرویی و موتوری برای پلیس در راستای ارتقای ایمنی و آرامش شهروندان انجام شده است.

حیدر اسکندرپور با اشاره به شرایط ویژه کشور و شهر شیراز به علت گسترش ویروس کرونا گفت: به شهروندان اعلام می کنم که مسئولین تمام تلاش خود را برای کاهش آسیب های ویروس کرونا و عبور از این بحران خواهند کرد.

شهردار شیراز اضافه کرد: در روزهای آینده امکان اتخاذ تصمیمات سختی برای عبور از این بحران از سوی مسئولین وجود دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه شهروندان به نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری، افزود: مهمترین راهکار مقابله با شیوع این ویروس و بازگشت به شرایط عادی، همراهی مردم و مسئولین با رعایت نکات و دستورالعمل ۹های ضروری بهداشتی و پرهیز از حضور در شهر است.

براساس این گزارش، در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی فارس، رییس شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار شیراز و جمعی از مدیران و مسئولین شهری و انتظامی از تجهیزات خودرویی راهور و قرارگاه فرماندهی نیروی انتظامی در دروازه قرآن رونمایی شد.

گفتنی است ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی دروازه قرآن به مساحت ۱۰۵ متر مربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال همراه با تجهیزات اداری و فضای سبز احداث شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز