خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

24 ساعت فرصت ترک هشترود برای خودروهای غیربومی/ هیچ دستگاه خدمات‌رسان حق قطع حامل های انرژی در هشترود را ندارد/ هشترود پذیرای میهمانان نوروزی نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۱۴۷

فرماندار هشترود به علت شیوع بیماری کرونا، فرمان منع تردد خودروهای غیربومی(پلاک سایر استان‌ها) را در شهرستان صادر کرد و گفت: هیچ دستگاه خدمات رسان حق ندارد در طول مدت بیماری کرونا در هشترود اقدام به قطع حامل‌های انرژی برای مصارف خانگی کند.

 امین امینیان در گفت‌وگو با ایلنا، درباره مصوبات جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا در شهرستان هشترود گفت: تمامی خودروهایی که با پلاک سایر استان‌ها در هشترود هستند، 24 ساعت فرصت دارند تا منطقه را ترک کنند؛ در صورت عدم توجه به دستورات، متخلفان به مراجع قضایی معرفی و خودرو های‌شان نیز به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: استقرار اکیپ‌های غربالگری در ورودی‌های شهرستان برای تب سنجی و انجام اقدامات لازم در جهت مقابله با کرونا ضروری بوده و شبکه بهداشت همراه با سایر ادارات دخیل در امر مبارزه با این بیماری، موظف به ارائه خدمات بیشتر در منطقه هستند.

امینیان با بیان اینکه هیچ دستگاه خدمات رسان حق ندارد در طول مدت بیماری کرونا در هشترود اقدام به قطع حامل‌های انرژی برای مصارف خانگی کند، گفت: در این مدت اکثر کارگرها و سایر افراد به علت نبود کار، وضعیت مالی مناسبی ندارند.

فرماندار هشترود متذکر شد: هشترود امسال پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود، چرا که تمامی اماکن تاریخی و تفریحی منطقه تعطیل هستند و تا زمان نابودی کامل بیماری کرونا در منطقه، ترمینال هشترود تعطیل بوده و اگر اتوبوسی اقدام به مسافر گیری کند علاوه بر ابطال کارت هوشمند راننده، خودرو وی نیز به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی درپایان گفت: تجمع افراد در یک مکان، پرداخت اقساط بانکی تا دو ماه آینده، تردد ماشین‌های غریبه و فعالیت سالن‌های ورزشی تا پایان زمان بیماری در هشترود ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز