خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

تعداد مبتلایان به 199 نفر رسید/ مرگ 7 نفر در استان بر اثر کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۱۴۴

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تایید بیماری کووید ۱۹ برای ۲۹ نفر دیگر از بیماران مشکوک در فارس، به مردم گفت: توصیه ها را جدی بگیرند.

به گزارش ایلنا، عبدالرسول همتی گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس به ۱۹۹ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش شده است، افزود: تاکنون هفت نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان فارس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه خبرداد: هم اکنون ۱۰۵ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۴۴ نفر از این افراد نیز به دلیل دارا بودن علایم خفیف در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۲۳ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

همتی ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی، از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور پرهیز با جدیت پرهیز کنند و با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید ۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز