خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد:

ممنوع شدن حضور شهروندان مشهدی در آرامستان‌ها / اختصاص سه دستگاه آمبولانس ویژه بیماران کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۱۰۳

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اعلام ممنوع شدن حضور شهروندان در آرامستان‌ها گفت: هیچ پذیرشی به جز دفن متوفی با همراهی محدود در آرامستان ها انجام نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی درحاشیه بازدید از آرامستان بهشت رضا(ع) گفت: به شهروندان توصیه اکید می‌شود که برای حفظ سلامتی خود حتی المقدور زیارت اهل قبور را از راه دور انجام داده و از حضور در آرامستان‌های سطح شهر خصوصا بهشت رضا(ع) خودداری کنند.

وی افزود: هیچگونه پذیرشی به جز دفن متوفی با همراهی محدود و انجام کلیه الزامات بهداشتی، در آرامستان‌ها انجام نخواهد شد. برای حفظ سلامت شهروندان از افردای که در آرامستان بهشت رضا(ع) برای زیارت اهل قبور حضور می‌یابند، ممانعت به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: فقط متوفیان جدید با همراهی محدود و رعایت کامل الزامات بهداشتی و لزوم استفاده از ماسک و دستکش درآرامستان ها پذیرش می شوند و از حضور سایرشهروندان برای زیارت اهل قبور خودداری می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: سه دستگاه آمبولانس ویژه برای بیماران کرونا و شبه کرونا اختصاص داده شده که مرتباً ضد عفونی می‌شوند. همچنین جایگاه ویژه‌ای به صورت ایزوله شده جدا از محل غسالخانه برای غسل دادن متوفی در نظر گرفته شده که پس از هر بار استفاده ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز