خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

اماکن تاریخی بردسکن در نوروز 99 پذیرای گردشگران نیست

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۷۸

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بردسکن گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا نوروز 99 تمامی برنامه ها و جشن های نورزگاهی لغو و بازدید گردشگران به اماکن تاریخی این شهرستان ممنوع است.

احمد صابری زارع در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در حال حاضر اماکن تاریخی مانند برج کشمر ، مناره فیروزآباد ، رباط کبودان ، قلعه رحمانیه ، مقبره عبدل آباد و موزه مردم شناسی پذیرای گردشگران نیستند و لذا شایسته است همشهریان عزیز از شرکت در تورهای تفریحی ، گردشگری و بازدیدهای گروهی خودداری و برنامه‌های گردشگری ، تفریحی خود را به آینده و زمان پسا کرونا ، موکول کنند.

صابری اظهار داشت: الکترونیکی ، آموزشی و رعایت موارد بهداشتی به کلیه تاسیسات خدماتی اعم از اقامتی و پذیرایی ابلاغ شده است و چهار اقامتگاه بوم‌گردی، یک‌مهمانپذیر و دو زائر سرا و اسکان نوروزی مدارس، پذیرای اقامت مسافران و گردشگران به صورت برنامه ریزی شده نخواهند بود و تابع شرایط و ابلاغیه های صادره از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و ستاد مربوطه خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به شرایط بوجود آمده و لزوم رعایت نکات بهداشتی، نوروز، سفر و گردشگری شرایطی استثنایی دارد که همشهریان عزیز بردسکنی برای شکست کروناویروس و حفظ جان خود و عزیزان خود ضمن رعایت نکات خاص بهداشتی ، از هر گونه سفر  و تردد غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز