خبرگزاری کار ایران

عضور شورای شهر اصفهان:

اگر تکلیف شود ناژوان را می‌بندیم/ جای خالی خیریه‌های سلامت در پیشگیری و درمان کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۷۲

عضو شورای شهر اصفهان گفت: برای کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس باید ورودی های اصفهان توسط تیم متخصص و پزشکی کنترل شود.

اصغر برشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با شاره به تصمیمات اخیر ستاد مبارزه با کرونا گفت: متاسفانه درصد شیوع ویروس در اصفهان به مراتب بیشتر از استان‌های دیگر شده است و این مساله باعث شده اصفهان در رتبه اول این بیماری قرار بگیرد.

وی همچنین تصریح کرد: طبق دستور و تصمیمات اخذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین شورای تامین استان کلیه مراکز گردشگری از جمله مراکز تفریحی که زیر نظر شهرداری بود، تعطیل شد.

عضو شورای شهر اصفهان تاکید کرد: باید در تصمیمات این چنینی ستاد واحد با مدیریت واحد در هر استان تشکیل شود تا تصمیمات از یک مرکز برای اجرا ابلاغ شود.

وی با اشاره به تعطیلی محور گردشگری ناژوان گفت: با توجه به باز بودن فضای ناژوان هنوز تصمیمی در خصوص تعطیلی و بسته شدن مبادی ورودی و خروجی این منطقه اتخاذ نشده است و اگر تکلیف شود شهرداری حتما آن را اجرایی می کند.

برشان تاکید کرد: در تصمیمات اخیر شهرداری تنها یک عضو است و باید تمامی نهادهای حاضر در ستاد مبارزه هم رای باشند تا بتوان آن را اجرایی کرد.

وی عنوان کرد: راه‌های ورودی شهر اصفهان باید به دست افراد متخصص و کاردان سپرده شود تا در صورت مشاهده علایم از عبور فرد یا افراد به شهر خودداری شود و به مراکز درمانی انتقال داده شود.

عضو شورای اسلامی با تاکید بر فرهنگ سازی گفت: باید به این واقعیت پی برد با محدودیت قطعی نمی توان مردم را از انجام کاری بازداشت بلکه باید در راستای بالا بردن فرهنگ مردم اقدامات جدی انجام شود.  

وی تاکید کرد : متاسفانه زمانی که باید این مساله جدی گرفته می‌شد به آن توجهی نشد و امروز هم که باید به کادر درمانی و خدماتی این حوزه توجه شود دقت‌های لازم صورت نمی گیرد.

برشان در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: الان باید از وجود نهادهای مردمی و خیریه های سلامت در خصوص مبارزه و تامین استفاده شود که متاسفانه دولت در این خصوص اقدام جدی صورت نداده است. چرا با وجود تعداد بالای خیریه های سلامت در استان تقریبا هیچ استفاده خاصی از آنها در بحث پیشگیری و درمان نمی شود.

انتهای پیام/
داوود شیخ جبلی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز