خبرگزاری کار ایران

حسنی خبر داد:

۱۵ نانوایی به دلیل عدم رعایت بهداشت در خراسان رضوی پلمب شدند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۵۵

مدیر گروه بهداشت محیط حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر نانوایی‌های شهرهای زیرپوشش این دانشگاه ۱۵ نانوایی در استان خراسان رضوی طی چهار روز گذشته پلمب شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر حسنی در این خصوص گفت: طی چهار روز گذشته از یکهزار و ۸۰۸ نانوایی در شهرهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید به عمل آمد که از این تعداد ۸۵۴ مورد مربوط به مشهد است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها به ۳۱۲ نانوایی برای رعایت موارد بهداشتی اخطار داده شد، ۲۵ نانوایی به دادگاه معرفی شد و ۱۵ نانوایی نیز تعطیل شد.

وی گفت: از کل موارد یاد شده ۷۴ اخطار، ۱۸ مورد ارجاع به دادگاه و پنج مورد تعطیلی مربوط به نانوایی‌های مشهد بوده است.

حسنی افزود: در این میان بسیاری از نانوایی‌ها اقدامات قابل قدردانی برای پیشگیری از شیوع کرونا انجام دادند که نقش موثر در حفظ سلامت جامعه، افزایش سطح اطمینان مردم و امنیت روانی آنان دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم از اقدامات شایسته نانوایی‌ها مبنی بر رعایت موارد بهداشتی رضایت داشته و با ارسال پیامک به مرکز بهداشت این رضایت را اعلام کرده‌اند.

وی گفت: واحدهای صنفی خدماتی باید با گندزدایی محل کسب، استفاده از ماسک و دستکش و پرهیز از جابه‌جایی پول نقد، اطمینان مردم از دریافت خدمات خود را ارتقا داده و به مقابله با این بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز