خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری تبریز:

شهروندان از حضور در آرامستان‌های تبریز پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۲۷

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از شهروندان درخواست کرد به دلیل لزوم رعایت مسایل بهداشتی و سلامتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روزهای آخر سال از حضور در گورستان‌های محلی و مزارستان وادی‌رحمت خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرخ جلالی در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: تجمعات انسانی یکی از مهمترین بسترهای شیوع ویروس کرونا است و انتظارمان از شهروندان موکول زیارت اهل قبور به زمان دیگری است.

وی همچنین از عموم مردم درخواست کرد در شرایط فعلی که ویروس کرونا شیوع بیشتری دارد، از توزیع نذری و هرگونه اقلام خوراکی در آرامستان های شهر تبریز پرهیز کنند.  

جلالی با اشاره به اینکه حضور در وادی رحمت برای مراسم تشییع و تدفین متوفیان اجتناب ناپذیر است، تاکید کرد: به غیر از بستگان درجه یک متوفیان، تجمع افراد در مراسم تشییع و تدفین غیرضروری است.

وی ادامه داد: مجموعه سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در گورستان های محلی تبریز و به ویژه وادی رحمت اتخاذ کرده اما همچنان بر عدم حضور مردم تاکید داریم.

جلالی گفت: تمام معابر و سطوح قبور آرامستان وادی رحمت توسط اکیپ های ویژه سمپاشی و ضدعفونی شده و نیروهای این سازمان برای رعایت مسایل بهداشتی و سلامتی توجیه شده اند.​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز