خبرگزاری کار ایران

نظری خبرداد:

پلمب ۱۰۰ واحد صنفی محتکر در اهر

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۲۱

رئیس دادگستری اهر از پلمب ۱۰۰ واحد صنفی محتکر در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه قضایی با افرادی که با احتکار لوازم بهداشتی موجب افزایش قیمت و کمبود کالا در جامعه می شوند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه احتکار تجهیزات و لوازم بهداشتی در شرایطی که ویروس کرونا سلامتی مردم را تهدید می‌کند، خیانت محسوب می‌شود، افزود: بازرسی و نظارت بر واحدهایی که در زمینه لوازم بهداشتی و خدماتی فعالیت می‌کنند تشدید می‌شود و کشف هرگونه احتکار برای فرد خاطی عواقب سختی خواهد داشت.

نظری افزود: ازدحام در خیابان‌ها و بازار با وجود توصیه‌های وزارت بهداشت در رابطه با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، نشان می‌دهد هنوز اغلب مردم خطر کرونا را جدی نگرفته‌اند لذا به شهروندان اهری توصیه می‌کنیم اگر امور ضروری ندارند از خانه‌هایشان خارج نشوند.

وی گفت: اگر بنابر تعطیلی صنوف یا اماکن باشد باید قرارگاه زیستی شهرستان اهر بر آن اجماع نظر داشته باشند.

                                                                   مرگ بیمار کرونایی در اهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: بیمار مثبت کرونایی که در بیمارستان‌ اهر بستری بود جان خود را از دست داد.

محمد میرزاپور افزود: در روزهای اخیر ۶ مورد جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان اهر پذیرش و در بخش‌های بیماران‌ حاد تنفسی بستری شدند.

وی افزود: اکنون ۲۴ بیمار مشکوک به کرونا و ۳ مورد مثبت به کرونا در بخش‌های مربوطه بستری هستند، از نمونه‌های ارسالی، نتیجه فقط دو مورد بدست‌مان رسیده که منفی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز