خبرگزاری کار ایران

به همت خیر دامغانی؛

ماسک و تجهیزات مبارزه با ویروس کرونا تحویل بیمارستان ولایت دامغان شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۰۲

به همت خیر دامغانی و رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری تجهیزات پزشکی کل کشور حدود 14000 ماسک، 130 کارتن دستکش و سایر اقلام مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا تحویل بیمارستان ولایت دامغان شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی از اقلام بهداشتی مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا توسط یکی از خیرین دامغانی حاج ابراهیم امیرآبادیان رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری تجهیزات پزشکی کشور تهیه شد .

امیرآبادیان گفت: اقلام تهیه شده شامل 18 کارتن دستکش سایز کوچک، 59 کارتن دستکش سایز متوسط و 50 کارتن دستکش سایز بزرگ است .

رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری تجهیزات پزشکی کشور ادامه داد : این محموله شامل تعداد ۱۲ هزار ماسک ، 6  گالن 20 لیتری الکل 70 درصد ویژه ضدعفونی سطوح، 1680 عدد ماسک 95 N و تعداد 100 بسته شیلد"عینگ محافظ صورت" نیز می باشد که صبح امروز تحویل بیمارستان ولایت گردید.

ابراهیم امیرآبادیان ضمن تشکر صمیمانه از رئیس ، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ولایت خاطرنشان کرد : این زحمات و خدمات از دید عموم مردم قابل لمس و مشاهده بوده و این روزها شاهد آن هستیم که جامعه از شما پزشکان و پرستاران به عنوان حافظین سلامت مردم در خط مقدم مبارزه با این ویروس یاد می کنند .

وی افزود : اجر و ثواب این مجاهدت ها در پیشگاه خداوند متعال باقی خواهد بود و این زحمات و خدمات بر کسی پوشیده نیست .

خیر دامغانی با دعوت از مردم به "پویش در خانه بمانیم " و توصیه به رعایت نکات بهداشتی گفت : امیدواریم به زودی شاهد روزهای بدون ویروس کرونا در دامغان و سایر نقاط ایران و جهان باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز