خبرگزاری کار ایران

فرماندار کلات خبر داد:

ورود گردشگر به شهرستان کلات ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۹۸۶

فرماندار کلات گفت: گرچه تاکنون در این شهرستان موردی از ابتلا به کرونا ثبت نشده اما برای پیشگیری جدی از شیوع این بیماری همه‌گیر، از امروز ۲۲ اسفند تا اطلاع ثانوی ورود گردشگران و مسافران به کلات واقع در شمال شرق خراسان رضوی ممنوع است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی ناصری در این خصوص افزود: گرم شدن هوا و موسم آغاز سفرهای گردشگری سبب نگرانی شهروندان کلاتی از انتقال و شیوع بیماری همه‌گیر در این شهرستان پاک شده لذا ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در کلات خواستار ممنوعیت سفر به این شهرستان شد و شورای تامین شهرستان کلات با آن موافقت کرد.

وی ادامه داد: در همین چارچوب ماموران انتظامی در کیلومتر ۷۰ جاده مشهد-کلات و منطقه موسوم به پل هفت دهانه مستقر شده‌اند تا از ورود و ادامه مسیر هر خودرویی که به قصد گردشگری و سفر عازم کلات باشد جلوگیری کنند.

فرماندار کلات گفت: همچنین به موازات این اقدام، ایستگاه پایش سلامت مسافران بومی در کلات برپا شده تا اقدامات لازم بهداشتی و پیشگیرانه را انجام دهد.

وی افزود: همه واحدهای بوم‌گردی و اقامتی کلات نیز به همین منظور تعطیل شده‌ و به هیچوجه پذیرش مسافر ندارند لذا اگر فر یا افرادی برای بازدید از مناطق طبیعی تاریخی و اسکان قصد سفر به کلات را داشته باشند حتما با مشکل مواجه می‌شوند.

ناصری همچنین به کمبود امکانات بهداشتی در شهرستان مرزی کلات اشاره و بیان کرد: تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش نشده است. 

وی ادامه داد: تنها چهار نفر بخاطر مشکلات حاد تنفسی در بخش محدود و ویژه چنین بیمارانی در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) کلات بستری شده بودند که پس از بهبودی و اعلام آزمایش منفی کرونا از این مرکز درمانی مرخص شده‌اند.

فرماندار کلات گفت: یک بیمار دچار سندروم حاد تنفسی نیز جهت بررسی بیشتر به مشهد اعزام شده که هنوز نتیجه آزمایش کرونای وی مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز