خبرگزاری کار ایران

با کسب اکثریت آراء؛

ملایی یگانه بار دیگر شهردار زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۷۹۸

عضو شورای شهر زنجان گفت: اعضای شورای شهر زنجان با اکثریت آرا حبیب یگانه را به عنوان شهردار زنجان انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا، کاظم افشارچی با اشاره به جلسه رسمی و غیرعلنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: در این جلسه اعضای شورای شهر زنجان حبیب ملایی یگانه را به عنوان شهردار زنجان انتخاب کردند.

عضو شورای شهر زنجان، افزود: رای گیری بین همتیان و یگانه انجام شد که در نهایت حبیب یگانه با اکثریت آرا به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.

 حبیب الله ملایی یگانه در شورای چهارم نیز شهردار زنجان بود که شورای پنجم مسیح الله معصومی را جایگزین وی کرد.

بعد از بازداشت مسیح الله معصومی عضو شورای شهر زنجان در ابتدا اعضای شورای باقی مانده بعد از احضار و بازداشت های زنجیره به دلیل بروز مسائل مالی و اختلاس برخی اعضای شورای شهر و شهردار و معاون شهردار و شهرداری مناطق ، اعضای شورای بعد از تعیین سرپرستی غلامحسین احمدی ، معاون شهرداری زمان مسیح الله معصومی،  سهندعلی فلاحی را به عنوان شهردار انتخاب کردند که وی بعد از چند روز استعفا داد.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و اضافه شدن یک عضو علی البدل در شورا، اعضای شورای شهر زنجان، امروز دوباره روی حبیب الله ملایی یگانه که شهردار بومی زنجان قبل از مسیح الله معصومی شهردار باز داشت شده زنجان به اجماع رسیدند و او را بعنوان شهردار شورای شهر دور پنجم بعد از شورای دور چهارم دوباره شهردار انتخاب کردند .

و این در حالی است که از 9 عضو شورای پنجم چهار عضو بازداشت شده بودند که تاکنون یک عضو علی البدل به شورا اضافه شده و در روزهای آینده به دلیل استعفای دو عضو شورا دو عضو دیگر علی البدل نیز اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز