خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی روانسر خبر داد:

پلمب واحدهای عرضه کننده "مرغ زنده" روانسر در راستای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۷۱۰

ریس اداره دامپزشکی شهرستان روانسر از پلمب عرضه کنندگان مرغ زنده در شهرستان روانسر خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه ،رامین سمیعیان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان روانسر افزود: در راستای حفظ بهداشت و سلامت شهروندان و مقابله با شیوع بیماریهای مشترک و انتشار ویروس کرونا با دستور دادستان و همراهی شبکه بهداشت، شهرداری، اداره صمت و نیروی انتظامی واحدهای های عرضه و کشتار کننده مرغ زنده در سطح این شهرستان پلمب شدند.

وی ضمن توصیه به شهروندان در راستای استفاده از دام سالم و پرهیز از خرید آن از دستفروشان، تاکید کرد: با توجه به اینکه ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان و بیماری جدید کوئید ۱۹ هر دو از خانواده بزرگ کرونا ویروس ها محسوب می‌شوند، لذا عرضه و کشتار غیر مجاز مرغ زنده می‌تواند عامل مهمی در انتقال ویروس به شهروندان باشد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اداره دامپزشکی روانسر از همه همشهریان تقاضا دارد ضمن تهیه مرغ و گوشت مصرفی خویش از مراکز مجاز و مورد تایید دامپزشکی و رعایت کامل موارد بهداشتی، در بسته‌بندی آن ها در منزل تمهیدات بهداشتی از جمله پوشیدن دستکش را رعایت نموده و هرگونه عرضه و کشتار غیر مجاز مرغ و دام را با شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ یا شماره ۴۶۵۲۲۶۶۴ اداره دامپزشکی شهرستان روانسر در میان بگذارند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان روانسر به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز