خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان :

با راه اندازی شبکه توزیع، اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به درب خانه ارسال خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۹۸

علیرضا آشناگر گفت: با بکار گیری و فعال سازی نرم افزار شبکه های توزیع، اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در قالب بسته های جامع به درب منازل مردم در استان سمنان ارسال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر (استاندار سمنان) در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی کندر ، تولیدکننده مواد شوینده و ضدعفونی کننده که صبح امروز در محل این شرکت واقع در شهرک صنعتی سمنان به انجام رسید با قدردانی از تلاش دست اندرکاران این مجموعه تولیدی در تغییر سریع خط تولید و آماده سازی انواع مواد ضد عفونی کننده و ژل های بهداشتی گفت ؛ یکی از مشکلات فعلی کشور و به طبع آن استان سمنان تامین و توزیع اقلام مصرفی پزشکی نظیر ماسک ، دستکش و مواد ضد عفونی کننده می باشد که خوشبختانه با تلاش مجموعه مدیریتی استان و توان مضاعف واحدهای تولیدی ، تا کنون در تامین اقلام مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی مشکلی نداشته و در تلاشیم تا مشکل کمبود این مواد در سطح شهرستانهای استان را نیز مرتفع سازیم.
استاندار سمنان گفت : در حال حاضر ۴ واحد تولیدی جدید در سطح استان فعالیت خود را در زمینه تولید ماسک آغاز نموده اند که تولیدات این مراکز تماما در اختیار مردم استان قرار داده خواهد شد.‌
آشناگر اضافه کرد : بنا بر تصمیم جدید اتخاذ شده ، تمامی مراکز تولید کننده دستکش و ماسک پزشکی موظف خواهند بود تا ۲۰ درصد از تولیدات خود را به تامین نیاز استان و ۸۰ درصد مابقی را برای کشور اختصاص دهند.
استاندار سمنان با اشاره به مشکل تامین الکل برای واحدهای تولید کننده مواد ضد عفونی کننده در سطح استان تصریح کرد : با همت دانشگاه های علوم‌پزشکی استان و حمایت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تاکنون با تغییر خط تولید چندین واحد صنعتی استان به تولید مواد ضد عفونی کننده موافقت گردیده و در صورت لزوم این تعداد افزایش خواهد یافت.
وی همچنین گفت : با موافقت مجموعه مدیریتی استان و اعطای مجوزهای لازم ، یک واحد تولید کننده قند در شهرستان شاهرود نیز از این پس خط تولید خود را به الکل اختصاص خواهد داد که محصول تولیدی این شرکت هم اینک در حال تست نهایی و صدور مجوز تولید انبوه می باشد.
علیرضا آشناگر اذعان داشت: یکی از مهمترین معضلات موجود در سطح استان کمبود مواد ضد عفونی کننده و بسته های بهداشتی است که یکی از مهمترین دلایل آن نقص در سبستم توزیع این اقلام می باشد.
وی اضافه کرد: در تلاشیم تا بمنظور مرتفع نمودن این معضل و با بکار گیری و فعال سازی نرم افزار توزیع گسترده ، بسته های بهداشتی مورد نیاز مردم را از طریق سیستم کد پستی به درب خانه های مردم رسانده و ضمن تجهیز فروشگاههای بزرگ ، مردم را برای همیشه از دغدغه ی تامین این اقلام رها سازیم.
استاندار سمنان در پایان با دعوت از مردم به پیوستن به کمپین های درخانه بمانیم از آنان خواست با حضور در خانه و عدم تردد بی مورد در سطح استان ، کمک نمایند تا کرونا هر چه زودتر در سطح استان و کشور عزیزمان ریشه کن گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز