خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد:

فوت ۶ نفر بر اثر کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۷۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه تاکنون ۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در این استان جان خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: از ۲۱۵ فرد مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان تنها ۶۹ بیمار بستری هستند.

به گزارش ایلنا، مجید شیرانی ۲۱ اسفندماه در چهارمین جلسه ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه سهل‌انگاری عده‌ای قلیل می‌تواند سلامت سایر افراد جامعه را نیز به خطر بیاندازد، اظهار کرد: حضور در اجتماعات و مراکز خرید در شرایط فعلی خطرآفرین است، زیرا بسیاری از افراد مبتلا به کرونا علائمی ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تاکنون ۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در این استان جان خود را از دست داده‌اند، افزود: از ۲۱۵ فرد مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان تنها ۶۹ بیمار بستری هستند و مابقی پس از بهبود ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در حالت اوج خود قرار دارد، توضیح داد: باید آمادگی کامل برای پیک بیماری در چهارمحال و بختیاری را داشته باشیم، شلوغی بازارها در حال حاضر مهم‌ترین نگرانی ما است.

شیرانی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستانی ما هنوز اشباع نشده است، افزود: بازار باید مدیریت شود و مردم تا پایان این شرایط در منازل بمانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه نقاهتگاه برای بیماران مبتلا به کرونا پس از ترخیص از بیمارستان باید به سرعت راه‌اندازی شود، یادآور شد: مدیریت این نقاهتگاه با هماهنگی دانشگاه به یکی از ارگان‌ها مانند سپاه پاسداران سپرده می‌شود.

وی گفت: باتوجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته تعداد بیماران در روزهای آینده افزایش پیدا می‌کند، مردم برای جلوگیری از شیوع شدید این بیماری در خانه‌ها بمانند تا شاهد پر شدن ظرفیت‌های بیمارستانی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز