خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران بانوان شاغل در ادارات را تعطیل کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۴۸

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران می‌توانند علاوه بر تعطیلی بانوان، با 25 درصد پرسنل دستگاه مربوطه کار را ادامه داده و بقیه کارکنان را نیز تعطیل کنند.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان به بررسی اقدامات انجام شده در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس در شهرستان‌ها پرداخت و گفت: کرونا بسیار جدی است و  باید با اقدامات پیشگیرانه در تمامی شهرستانها از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

بازوند با بیان اینکه فرمانداران باید با جدیت و قاطعیت تمام مصوبات به منظور پیشگیری از شیوع کرونا را اجرا کنند، افزود: همچنین فرمانداران باید جلب مشارکت مردم را در دستور کار قرار بدهند، زیرا تنها با همراهی مردم میتوانیم کرونا را کنترل و شکست دهیم.

وی افزود: همچنین فرمانداران با محوریت اصناف و بازاریان از اقدامات خودجوش برای تعطیلی بازارها استقبال کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ورودی شهرها باید با جدیت کنترل و با استقرار تیم های بهداشتی خطر شیوع کرونا را کاهش داد، گفت: افراد مشکوک و شناسایی شده در ورودیهای شهرها باید سریعاً قرنطینه و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اقدام درمانی لازم برای آنها انجام شود.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران می‌توانند علاوه بر تعطیلی بانوان شاغل در ادارات، با 25 درصد پرسنل دستگاه مربوطه کار را ادامه داده و بقیه کارکنان را نیز تعطیل کنند که این موضوع توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری تا فردا به اعضای شورای اداری ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین از فرمانداران خواست از برگزاری آیین پنجشنبه آخرسال و هرگونه تجمع یا مراسم ختم در شهرستانها با اطلاع رسانی دستورالعمل و همراهی مردم جلوگیری کنند.

بازوند با بیان اینکه بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی باید آمادگی لازم را برای ورود به مرحله پیک کرونا داشته باشیم، گفت: مشارکت مردم و ماندن در خانه، در کنار سایر برنامه‌های پیش بینی شده می تواند منجر به کنترل کرونا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز