خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

از مردم تقاضا داریم در خانه بمانند/ خانه پناهگاهی امن است

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۴۴

استاندار کرمانشاه گفت: ما در معرض یک بمباران قرار گرفته ایم و مردم برای در امان ماندن از بمباران کرونا باید در خانه به عنوان پناهگاه امن بمانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند به لزوم انجام مراقبت های پیشگیرانه برای مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در زمان جنگ مردم به محض شنیدن آژیر خطر به پناهگاه ها می رفتند و امروز هم هشدار خطر بیماری کرونا اعلام شده و مردم برای در امان ماندن از این بمباران باید در خانه بمانند.

استاندار کرمانشاه احتمال سرعت گرفتن شیوع کرونا را بسیار جدی دانست و بیان کرد : نهادهای نظارتی برای جلوگیری از هرگونه تجمع در مراسم های پایان سال حتما با جدیت و قاطعیت اقدام خواهند کرد و بر این اساس اعلام می کنیم بهترین اقدام در خانه ماندن است و در واقع پدافند بمباران کرونا همین امر است.

بازوند ادامه داد: برای کاهش آسیب و جلوگیری از ورود به منطقه قرمز شیوع بیماری از مردم انتظار داریم حتماً توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و از مسافرت یا پذیرش مهمانان به عنوان یکی از عوامل جدی انتقال کرونا ویروس خودداری کنند.

مقام ارشد استان افزود: ما کرونا را کنترل و شکست خواهیم داد و تحقق این مهم وابسته به مشارکت فعالانه مردم در انجام اقدامات پیشگیرانه است به گونه ای که ضمانت اجرای طرح های تدوین شده در استان برای حفظ سلامت عمومی، خود مردم هستند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در ورودی های شهر با استقرار تیم های پزشکی محدودیت های جدی را ایجاد خواهیم کرد، تصریح کرد: در اجرای مصوبه های ستاد و دستورالعمل ها به صورت جدی و دقیق عمل خواهیم کرد و صراحتاً اعلام می کنیم امکان برگزاری مراسم های جمعه غریبان و آخرسال در کرمانشاه و ایجاد تجمع‌های خطرآفرین برای سلامت عمومی وجود ندارد.

بر اساس آخرین آمار از سوی سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد تست مثبت کروناویروس در کرمانشاه 51 نفر است که متأسفانه 6 نفر فوت کرده اند. همچنین 461 نفر نیز به دلیل دارا بودن علائم این بیماری بستری که از این تعداد 366 نفر بهبود یافته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز