خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

کشف محموله بزرگ سیگار در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۴۶۶

با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان محموله بزرگ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق باندهای سازمان یافته قاچاق در سطح استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت افرادی سودجو که در امر قاچاق سیگار بصورت حرفه ای و گسترده اقدام می‌کردند ، مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد قاچاقچیان از طریق خودروهای سنگین و به طرز ماهرانه و با جاسازی سیگارخارجی قاچاق به مقصد استان های شمالی کشور فعالیت دارند. 

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده وهماهنگی های انجام شده با مراجع قضایی روز گذشته یکدستگاه کامیون تریلی در محور بندرعباس - سیرجان شناسایی و توقیف و در بازرسی دقیق از آن تعداد 5 میلیون و 430 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان، 27 میلیارد و 150 میلیون ریال عنوان و خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده حسب دستور قاضی سازمان تعزیرات حکومتی با قرار 30 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

کشف محموله 2 میلیاردی نسکافه قاچاق در قشم 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف 92 هزار و 160 عدد انواع نسکافه قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مجتبی راست خدیو گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به سمت خروجی شهربه یک دستگاه خودروی پیکاپ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو تعداد 92هزار و 160 عدد انواع نسکافه خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی و قاچاق کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی قشم ارزش این محموله قاچاق کشف شده 2 میلیارد ریال عنوان کرده و ازعموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرقانونی توسط قاچاقچیان و افراد سودجو و فرصت طلب ، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز