خبرگزاری کار ایران

ایلنا از ایلام گزارش می دهد:

در اتاق‌های ضدعفونی شده بحران مدیریت نمی‌شود/ مصاحبه درمانی به جای حضور میدانی

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۴۶۳

مدیران ارشد ایلام بجای حضور میدانی و پای کار برای رفع مشکل مردم، بیشتر مصاحبه درمانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که شمار مبتلایان به ویروس کرونا و آمار فوت شدگان همچنان رو به افزایش است، مسئولان ستاد مقابله با کرونا به جای اقدامات میدانی و رفع مشکلات مردم به مصاحبه درمانی روی آورده‌اند.

برخی از کادر درمان و سربازان خط مقدم عرصه سلامت ماسکی برای حفظ سلامت خویش ندارند، آمبولانس‌های مخصوص حمل بیماران کرونایی در ایلام وجود ندارد ، بزودی تخت های بیمارستان‌ها ظرفیت‌شان تکمیل می‌شود و وعده های استاندار مبنی بر ساخت بیمارستان صحرایی عملی نشده است.

شرایط برخی شهرستان‌ها چون ایوان، بدره و... به حالت اضطرار در آمده است. نگرانی مردم از ترس ابتلا به کرونا صف‌های عریض و طویل برای خرید ماسک و الکل مقابل بیمارستان ها ایجاد کرده است.

کادر درمانی ما با مشکل دستکش بهداشتی مواجه‌اند و مسئولان ستاد مبارزه با کرونا هر روزه با ماسک‌های فیلتر دارشان جلسات چند ساعته برگزار می کنند؛ جلساتی که خروجی آن هنوز به سلامت مردم منجر نشده است. 

با گریزی به صحبت های دادستان مرکز استان در جلسه ستاد مقابله با کرونا دلسوزی و دغدغه های ایشان را می‌شود دید. 

خسروی زاد می گوید: تولید ۱۰ هزار ماسک با فعال کردن واحدهای تولیدی در حال انجام است، کنترل مبادی برخی ورودی های استان در راستای اقدامات پیشگیرانه و حفظ سلامت میهمانان نوروزی انجام می شود و رعایت شآن و کرامت انسانی اولویت اول ما در ایجاد این اقدامات پیشگیرانه است و دستور امنیتی نیست و برای احیاء حقوق عامه و سلامت مردم این دستورات صادر شده است و به آن پایبندیم.

گزارش های میدانی خبرنگار ایلنا حاکی است که نظارت‌های مستمر دادستانی مرکز استان در حوزه‌های مختلف ملموس و مورد توجه و تقدیر مردم است که از جمله آنها می توان به نحوه توزیع الکل، ماسک و مواد ضدعفونی با استقرار قضات شریف دادسرا ، نظارت بر عملکرد اپراتورهای پمپ بنزین ها و رعایت اصول بهداشتی توسط آنها ، نظارت میدانی بر بازار و برخورد با محتکران ، دستور ایجاد ایست و آرامش در مبادی ورودی استان که در راستای حفظ سلامت مردم و میهمانان نوروزی انجام گرفته است .

این را برای ثبت در تاریخ می نویسیم؛ چنانچه مدیریت ستاد مبارزه با کرونا در ایلام بر همین مدار مصاحبه درمانی بچرخد باید منتظر خبرهای ناگوار از استان محروم و مظلوم ایلام ظرف روزهای آینده باشیم.

مردمی که توصیه می شود خود مراقب سلامتی خود باشند چرا که نمی توان به جلسات بدون نتیجه مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در استان دل خوش کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز