خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی خبر داد:

روند افزایشی دمای هوای کشور تا پایان هفته/ ورود سامانه بارشی از هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۷۹

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی روزهای آینده تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، صادق ضیاییان به تشریح وضعیت هواشناسی پرداخت و گفت: تا آخر هفته پدیده خاصی را در کشور مشاهده نمی‌کنیم تنها مساله‌ای که وجود دارد این است که روند افزایشی دما را تا روز جمعه مورخ  ۲۳ اسفندماه داریم.

وی ادامه داد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه شرایط جوی برای انباشت آلاینده‌ها مساعد است و با توجه به اینکه تردد خودرو‌ها به عنوان عامل تولیدکننده منابع آلاینده در شهر تهران کم شده است، احتمال افزایش آلاینده‌ها کم است، اما شرایط جوی فراهم است و اگر تردد‌ها افزایش پیدا کند، ممکن است آلاینده‌ها در روز‌های آخر هفته افزایش پیدا کند.

ضیاییان خاطرنشان کرد: روز شنبه اولین سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که شمال غربی و غرب کشور را در برمی‌گیرد و استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، لرستان، کردستان، کرمانشاه، همدان، قزوین، مرکزی، زنجان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، کهگلویه و بویر احمد ارتفاعات استان تهران و البرز شاهد‌ بارش‌های متعدد خواهند بود.

وی در پایان تصریح کرد: نقشه‌های فعلی نشان می‌دهد بارش باران در شهر تهران در حد خفیف خواهد بود، ولی در روز‌های آینده دقیق‌تر می‌توان درباره آن صحبت کرد، هرچند که هفته آینده، هفته پربارشی را برای کل کشور به ویژه نیمه غربی کشور داریم که این مساله به خاطر عبور متناوب سامانه‌های جوی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز