خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین:

عملیات ضدعفونی در قزوین دوره ای انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۷۴

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از انجام عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی شهر قزوین به صورت دوره ای خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مجتبی منتظری اظهار کرد: امروز نیز همچون روزهای گذشته ادامه عملیات عفونت‌زدایی و گندزدایی معابر و خیابان‌های پرتردد شهری توسط اکیپ‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی انجام می شود.

رئیس آتش‌نشانی قزوین خاطرنشان کرد: از ساعت ۲۳ امشب تعداد پنج دستگاه واحد سبک خودروی به همراه پرسنل عملیاتی سازمان عملیات گندزدایی، عفونت‌کشی و میکروب زدایی معابر و تقاطع‌های پر تردد شهری را انجام خواهند داد .

منتظری افزود: آتش‌نشانان شب گذشته نیز از چهار راه نادری - بوعلی تا تقاطع دادگستری و همچنین تقاطع بوعلی - پادگان تا تا چهار راه نادری و در ادامه خیابان فلسطین تا میدان حسن پور را مورد عفونت زدایی قرار دادند.

وی ادامه داد: امشب ناحیه های منفصل دانش و ناصرآباد توسط نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین ضدعفونی می شود.

این مسئول با تاکید بر این که شهروندان ضمن رعایت بهداشت فردی، از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند، افزود: چنانچه مجبور به خروج از منزل شدید، حتما از ماسک و دستکش یک بار مصرف استفاده کرده و در خصوص رعایت بهداشت و توصیه های ایمنی حداکثر دقت و توجه را داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز