خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان اعلام کرد:

بهبود وضعیت فشار آب استان به همکاری مردم در مدیریت مصرف بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۲۹۱

مدیرعامل آبفای گیلان بیان کرد: بهبود وضعیت فشار آب استان به همکاری مردم در مدیریت مصرف بستگی دارد .

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل این شرکت بر لزوم مدیریت مصرف آب با توجه به افزایش میزان مصرف تأکید کرد و خواستار به تعویق انداختن سنت قدیمی خانه تکانی با توجه به شرایط کنونی و اهمیت شستشوی دست و صورت برای مقابله با ویروس کرونا شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، با اشاره به افزایش مصرف آب در گیلان اظهار داشت: به دنبال نگرانی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و نیز هم‌زمانی آن با سنت خانه تکانی، مصرف آب در استان به طور چشم‌گیری افزایش یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، در هنگام شست‌وشوی ۲۰ ثانیه‌ای دست‌ها از هدررفت آب جلوگیری شود و در زمان آب کشی شیرآب باز شود و مصارف غیرضروری و شست‌وشوی پایان سال به زمان دیگری موکول گردد تا برای مصارف ضروری دچار کمبود نشویم و این مقطع حساس را بدون کم‌آبی و قطع آب سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بیان اینکه مصرف آب در استان گیلان 25درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: افزایش مصرف آب سبب افت فشار در برخی مناطق استان شده است و این افت فشار نارضایتی‌هایی را نیز به دنبال داشته که با توجه به محدودیت منابع تولید بهبود وضعیت فشار آب به مدیریت مصرف همه مردم بستگی دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه منابع تولید آب با ظرفیت کامل در مدار بهره برداری قرار دارند و باید توجه داشت که رعایت بهداشت فردی در مقابله با کرونا ضروری است اما مردم باید با بهینه سازی مصرف آب، آن را به خوبی مدیریت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز