خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

تشکیل ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در خراسان رضوی/ مردم هشدارها را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۲۲۸

استاندار خراسان رضوی شرایط استان را با توجه به شیوع ویروس کرونا اضطراری برشمرد و از مردم خواست که هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارش ایلنا از مشهد،علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل سالن شهیدباهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تصمیمات گرفته شده در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان باید متناسب با شرایط اضطراری باشد.

وی گفت: سیاست مدیریت استان مبتنی بر امیدواری به بهترین شرایط و برنامه‌ریزی برای بدترین شرایط است و تلاش می‌کنیم در این مسیر گام برداشته شود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: از هفته آینده آموزش‌ متقاضیانی که به صورت داوطلبانه تمایل به خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با این ویروس دارند را شروع خواهیم کرد.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در استان تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان 14 میلیارد تومان تزریق اعتبار شده‌ است.

وی در خصوص ورود مسافر به خراسان رضوی در ایام نوروز افزود: به مردم توصیه اکید داریم که از سفر پرهیز کنند و در این راستا محدودیت‌هایی نیز برای تامین سلامت مردم در مبادی ورودی استان در حال اعمال است.

استاندار خراسان رضوی کلید موفقیت استان در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را رعایت موارد قرنطینه‌ای و نیمه قرنطینه‌ای و سیاست‌های ملی در این زمینه دانست و  تصریح کرد: به هرحال با رعایت پیشگیری‌ها و قرنطینه‌ها می‌توانیم از این مرحله هم عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز