خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

امیدوارم ویروس دروغ از کشور ما حذف شود/ مدیریت بحران را به مسئولان استانی بسپارید/ اکثر مدیران ما، مدیران بحران دوستی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۱۷۸

عضو شورای شهر عنوان کرد: افراد تصمیم گیرنده در شرایط مطلوب قرار دارند و از وضع شهرها و روستاهای هرمزگان بی اطلاع هستند و از پایتخت نمی توان به هدایت بحران در روستاهای هرمزگان پرداخت، اجازه دهید مسئولان استانی خود به تصمیم گیری بپردازند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، کیانوش جهانبخش در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، با اشاره به سطح آگاهی مردم نسبت به بیماری کرونا، اظهار کرد: مردم از شناخت خوبی نسبت به این بیماری برخوردار هستند و افرادی که رعایت نمی کنند و با حضور در تجمعات غیر ضروری به سلامت دیگران لطمه وارد می کنند.

عضو شورای شهر با تاکید بر رفتارهای پرخطر برخی از شهروندان، تصریح کرد: برخی با سماجت و لجاجت در حال صدمه زدن به خود و سایر شهروندان هستند و به بحران بیماری کرونا دامن می زنند.

جهانبخش با بیان اینکه بحران پیش آمده حاصل مدیریت غلط است، عنوان کرد: ما باید بپذیریم که کوتاهی های بسیاری در مدیریت بحران های کشور وجود دارد و برنامه و سیاست های کاری لازم برای مقابله با آن ها وجود ندارد و مدیران ما اکثرا مدیران بحران دوستی هستند چرا که بدین وسیله خود را پر تلاش نشان می‌دهند.

وی در ادامه افزود: همدلی خوبی بین آحاد مردم شکل گرفته است و مردم همکاری خوبی با مسئولان دارند اما با توجه به دروغ های پیشین مسئولان به مردم جامعه به آمار و ارقام بی توجه است؛ امیدواریم ویروس دروغ از کشور ما حذف شود.

عضو شورای شهر با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: ستاد به صورت ملی برنامه هایی را ابلاغ می کند، بدون توجه به اینکه شرایط هر استان با استان دیگر متفاوت است و باید دست مسئولان را برای تصمیم گیری استانی باز بگذارند.

جهانبخش با تاکید بر اینکه هرمزگان، ایران کوچک است، اظهار کرد: اقوام مختلفی در شهر بندرعباس حضور دارند و در حال حاضر تامل بین هرمزگان و استان های دیگر وجود دارد و شرایط نظارت بر رفت و آمد وجود ندارد چرا که پیش از این موارد ابتلا به کرونا غیر بومیان بودند اما در حال حاضر بین مبتلایان افراد بومی نیز وجود دارند.

وی تصریح کرد: قرنطینه استان دیگر کمکی به ما نمی کند و باید تمهیدات دیگری اندیشه شود و اگر منتظر تصمیم گیری های کشوری بمانیم ما دچار فاجعه می شویم؛ اجازه نخواهیم داد که به بهانه آنکه هرمزگان کانال ترانزیت کشور است، اقتصاد کشور از روی تابوت های هرمزگانیان عبور کند.

عضو شورای شهر با اشاره به مشکلات ایجاد شده، بیان کرد: بحران کرونا در حال تبدیل به بحران امنیتی در استان است و ما باید راه های مناسب برای مقابله در استان را بیابیم تا مردم به صورت آتش به اختیار دست به رفتارهای خطرآفرین نزنند.

جهانبخش با تاکید بر وضع شهرها و روستاهای کشور، گفت: افراد تصمیم گیرنده در شرایط مطلوب قرار دارند و از وضع شهرها و روستاهای هرمزگان بی اطلاع هستند، در محلات ما هنوز ماسک و مواد ضدعفونی وجود ندارد؛ روستاها با حداقل امکانات بهداشتی دست و پنجه نرم می کنند و کادر بهداشتی با از خود گذشتگی در حال کار هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از پایتخت نمی توان به هدایت بحران در روستاهای هرمزگان پرداخت اجازه دهید مسئولان استانی خود به تصمیم گیری بپردازند چرا که شناخت بهتری از شرایط دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز