خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر خبر داد:

جابجایی بیش از 2300 مسافر از شارجه به بندرعباس/ اقدامات کنترلی و پیشگیرانه قبل از پهلوگیری کشتی

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۹۵۳

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با انجام 6 سفر دریایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافر از مبدا شارجه به بندرعباس منتقل و تمامی اقدامات کنترلی و مراقبتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کووید 19 در لنگرگاه بندرعباس انجام شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده جهت بازگشت هموطنان از امارات به کشورمان اظهار کرد: طی تعاملات صورت گرفته بین سازمان بنادر و دستگاه های اجرایی استان با نمایندگان کشور امارت و همچنین هماهنگی با خطوط کشتیرانی طی 10 روز با انجام ۶ سرویس سفر دریایی بیش از ۲۳۰۰ نفر از هموطنان‌مان از شارجه به بندر شهید باهنر در بندرعباس منتقل شدند.

محمد حسینی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد استانی مبارزه با شیوع ویروس کووید 19 مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و انجام الزامات کنترلی تمامی اقدامات براساس پرتکل های مصوب و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان در لنگرگاه بندر عباس به انجام رسید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با تاکید بر تداوم انجام سفرهای دریایی تا انتقال کامل هموطنان به کشور تصریح کرد: خوشبختانه با انجام تست تب سنجی و غربال گری در این 6 سفر دریایی تاکنون در هیچ  یک از مسافران علائمی مبنی بر آلودگی به ویروس کرونا گزارش نشده و انجام سفرها در این مسیر تا زمان وجود متقاضی استمرار خواهد داشت.

به گفته حسینی انجام این 6 سرویس سفر دریایی و جابجایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافری طی 10 روز توسط دو خط کشتیرانی فعال در بندر شهید باهنرصورت گرفته که این خطوط با ارائه ۴ سرویس سفر در هفته توان جابجایی بیش از ۱۲۰۰ مسافر را در هر مسیر تردد بین بندرعباس - شارجه و بالعکس را دارا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز