خبرگزاری کار ایران

ایلنا از اصفهان خبر می دهد؛

جان باختن ۸۸ شهروند کاشانی از یکهزار و ۵۶ نفر مبتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۸۷۹

فرماندار کاشان از فوت 88 نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در کاشان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اکبر مرتضایی با بیان اینکه از زمان همه گیر شدن ویروس کرونا در کاشان،تاکنون ۸۸ نفر از شهروندان مبتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند اظهار داشت: با وجود همکاری تمام دستگاه های مسئول و انجام اقدامات پیشگیری و بهداشتی این آمار بالا و تاسف انگیز در کاشان وجود دارد.

وی با اعلام اینکه بیش از یک هزار و ۵۶ نفر در حال حاضر درگیر این بیماری هستند یادآور شد: نیمی از مبتلایان به ویروس کرونا پس از بهبودی نسبی از بیمارستان ترخیص شده اند.

فرماندار کاشان درباره دایر کردن بیمارستان کمکی سپاه برای نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در کاشان که با همکاری و توافق بهداری نیروی زمینی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود گفت: بیماران پس از درمان درصورتی که همچنان نیازمند مراقبت باشند در این مرکز بستری می شوند.

وی با اشاره به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در کاشان و با هدف قطع زنجیره انتقال،ساعات فعالیت تمامی اصناف سطح کاشان را تا ساعت ۱۵ اعلام کرد و افزود: داروخانه ها، مراکز ارائه خدمات پزشکی و پرستاری، صنف نانوایی، میوه فروشی، قصابان، مرغ فروشان، لبنیات وخواربارفروشان فعلا از محدودیت زمان‌مستثنی هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز