خبرگزاری کار ایران

ذبیحی به ایلنا خبر داد:

15 نفر مبتلا به کرونا در اردستان/ تعداد افراد مشکوک به کرونا به 28 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۸۶۲

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: طبق آخرین آمار تعداد افرادی که آزمایش تست کرونای آنان مثبت شده به ۱۵ نفر رسید.

حسن ذبیحی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردستان اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران تعداد هفت نفر بیمار کرونایی تاکنون در اردستان مرخص شده‌اند.

وی ضمن با اشاره به افزایش افراد مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان اردستان افزود: تعداد افراد مشکوک به کرونا در شهرستان اردستان  به ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است، این درحالی است که پیشتر ۱۴ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی اردستان بستری بودند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: طبق آخرین آمار تعداد افرادی که آزمایش تست کرونای آنها مثبت شده به ۱۵ نفر می‌رسد و تلاش ها به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس ادامه دارد.

وی با اعلام ۴ نفر فوتی در اردستان و ضمن اشاره به نحوه تحویل افراد فوت شده در منطقه اردستان تاکید کرد: فوت‌شدگان اردستانی با تمام شرایط و ابلاغی‌ها تحویل خانواده‌ها شده و با نظارت کارشناسان بهداشتی مراحل خاکسپاری آنان انجام می‌شود.

به گفته ذبیحی یک خانم ۷۸ ساله از اهالی زواره شامگاه (سه‌شنبه 13 اسفند) بر اثر بیماری کرونا ویروس فوت کرده است که مراقبت های لازم توسط تیم بهداشتی در زمینه تشییع جنازه و دفن صورت گرفت.

وی ضمن اشاره به نحوه تحویل افراد فوت شده در منطقه اردستان تاکید کرد: فوت‌شدگان اردستانی با تمام شرایط و ابلاغی‌ها تحویل خانواده‌ها شده و با نظارت کارشناسان بهداشتی مراحل خاکسپاری آنان انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز