خبرگزاری کار ایران

به منظور کاهش آسیب های روانی ناشی از ویروس کرونا ؛

اولین جشنواره طنز "کوری کرونا" در گیلان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۸۱۰

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشنواره استند آپ کمدی با عنوان "کوری کرونا" خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،حمیدرضا محمدی در رشت با اشاره به دغدغه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت به ترویج نشاط اجتماعی و امید بین شهروندان اظهار کرد: به منظور ترویج نشاط اجتماعی و امید بین شهروندان و همچنین کاهش آسیب ‌های روانی و اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا، جشنواره استند آپ کمدی با عنوان "کوری کرونا" در گیلان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره در سطح استانی برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشنواره با حضور هنرمندان و به‌ منظور ترویج نشاط اجتماعی و امید بین شهروندان، برای مقابله با ویروس کرونا در گیلان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با تأکید بر دغدغه این سازمان در ایجاد روحیه بین شهروندان و کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از ویروس کرونا، تصریح کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در راستای تحقق اهداف فرهنگی خود و خدمت به شهروندان عزیز شهر رشت و مردم عزیز استان گیلان، این جشنواره را در سطح استان برگزار می‌کند.

محمدی با ابراز امیدواری از مشارکت هنرمندان مردم دوست استان گیلان، با ایجاد فضایی شاد و نشاط بخش در بین مردم گیلان، افزود: هنرمندان گیلانی با ارسال آثار خود به این جشنواره، مثل همیشه در ایجاد فضای شاد و پر نشاط مشارکتی چشمگیر خواهند داشت.

تشریح ارسال آثار به جشنواره "کوری کرونا"

دبیر اجرایی جشنواره نیز با تشریح جشنواره "کوری کرونا" در گیلان، اظهار کرد: همانطور که در فراخوان آمده، شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را حداکثر در یک دقیقه به صورت فایل تصویری به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

حمیدرضا آزمون با ابراز امیدواری از اینکه هنرمندان با توجه بر نگاه نوع دوستانه خود، در این جشنواره، مشارکت خواهند داشت، افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال جاری، به دبیرخانه این جشنواره، ارسال کنند.

 اولین جشنواره طنز "کوری کرونا" در گیلان  برگزار می شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز