خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر با قدردانی از کادر درمان بندرعباس خبر داد ؛

ضدعفونی روزانه تمامی اماکن شلوغ شهر در دستور کار شورا

کد خبر : ۸۸۳۷۳۳

عضو شورای شهر بندرعباس با قدردانی از پرستاران و پزشکان گفت: تیم های کنترلی در مبادی ورودی شهر مستقر و به طور جدی ورودی شهر را کنترل و نظارت کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجید عسگری زاده بیان کرد: رسانه ها، مطبوعات و صدا و سیما باید در این زمینه فعال باشند و کمک کنند تا واقعیات به مردم منتقل شود.

همچنین راهکارهای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا را به طور مداوم برای مردم تشریح کنند.

وی اظهار کرد: اقدامات خودجوش مردم در لغو مراسم‌های ختم و فاتحه اموات و یا تجمیع مراسم های غیر ضروری  یکی از کارهای خوبی است که در شهر بندر عباس به دلیل بیماری کرونا شاهد آن هستیم.

عسکری زاده تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از روزهای گذشته ضد عفونی معابر پرتردد، خیابان‌ها، مساجد، مدارس، پایانه‌های مسافربری، سرویس‌های بهداشتی، بازار و اماکن پر تردد شهر آغاز شده و به طور مستمر و روزانه توسط آتش نشانی، ارتش، سپاه وگروههای مردمی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: کادر پزشکی و درمان شهرتاکنون خدمات خوبی را به بیماران مشکوک به ویروس کرونا ارائه داده‌اند که قابل تقدیر وتشکر است. زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی  تمامی دست اندرکاران به ویژه پزشکان و کادر درمان را در این زمینه ستودنی است.

عضو شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: با وجود تمامی تلاش‌ها و پیگیری‌ها جایی برای نگرانی نیست و شهروندان همچنان نکات بهداشتی را به طور جد رعایت کنند.با کمک مجموعه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت اطلاع‌رسانی خوب، مستمر و به موقع برای شهروندان در حال انجام است و امیدواریم به زودی شاهد روند کاهشی شیوع این بیماری باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز