خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین خبرداد:

محدودیت ورود خودروها به شهرهای استان قزوین اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۶۲۸

پلیس قزوین از ورود خودروها با پلاک استان‌های درگیر با ویروس کرونا به شهرهای این استان به شدت جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل بحران قزوین با اعلام این خبر افزود: عوامل نیروی انتظامی با کمک نیروهای هلال‌احمر با استقرار در ۱۰ نقطه از مبادی ورودی شهرهای این استان از ورود خودروها با پلاک سایر استان‌های درگیر با ویروس کرونا جلوگیری به عمل می‌آورند.

وی تصریح کرد: البته تردد خودروهای سایر استان‌های کشور از جادهای ارتباطی قزوین امکان پذیر بوده و تنها از ورود آنها به شهرهای این استان به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا جلوگیری می‌شود.

این مسئول مدیریت بحران تاکید کرد: در این راستا تمامی اماکن ورزشی و موسسات فرهنگی خصوصی تا پایان هفته جاری در سطح استان تعطیل و با هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز مقرر شد تا عملیات سوختگیری در جایگاه‌ها تا اطلاع ثانوی توسط کارکنان شاغل در این مراکز انجام شود.

مهدیخانی اضافه کرد: به تمامی فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان قزوین تاکید شده تا بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی همان منطقه بستری و تحت درمان قرار بگیرند و در عین حال نیز تمامی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان موظف به پذیرش بیماران با نرخ دولتی شده‌اند.

براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین تاکنون ۲۴۷ مورد بوده که ۱۲۰ نفر از آنان بهبود یافته و متاسفانه ۲۰ بیمار نیز جان خود را تاکنون از دست داده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز