خبرگزاری کار ایران

تمهیدات تامین اجتماعی گیلان برای پیشگیری از انتشار کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۵۱۹

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان گفت : برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اقدامات لازم برای کاهش مراجعات به شعب و کارگزاری های انجام شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان گفت : اعتبار دفترچه درمانی بیمه شدگانی که تا پایان بهمن بود و استحقاق دریافت خدمات درمانی را دارند تا پایان فروردین 1399 معتبر تلقی شده و مجاز به استفاده  از مزایای درمانی سازمان هستند و نیازی به مراجعه به شعب و کارگزاری‌های رسمی برای تامین اعتبار نیست.

محمد موافق افزود: بیمه شدگانی که دفاتر درمانی آن‌ها تا پایان فروردین 1399 زودتر از موعد مقرر «4 و 6 ماهه» به پایان می ‌رسد لزومی به معرفی به شورای پزشکی نمی‌ باشد.

وی گفت: بازرسی از کارگاه‌ ها تا پایان فروردین ماه سال 1399 به جز موارد خاص نظیر درخواست صدور مفاصاحساب ماده (37) قانون تامین اجتماعی درخصوص کارگاه‌های فاقد سابقه، درخواست بیمه شده و یا کارفرما مبنی بر انجام بازرسی موضوعیت نخواهد داشت.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد :  تمدید و یا صدور کارت هوشمند رانندگان و ادامه  بیمه پردازی، تا پایان فروردین ماه سال 1399 نیازی به استعلام از سازمان تامین اجتماعی نیست.

محمد موافق گفت :  مدت کارت مهارت فنی مشمولان قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در فواصل اسفند ماه سال 1398 تا فروردین ماه سال 1399 منقضی شود ، ادامه بیمه ‌پردازی تا پایان فروردین ماه سال 1399 بلا مانع است و پس از آن نیز درصورت تأیید و تمدید اعتبار کارت توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیازی به مراجعه بیمه شده برای اعلام موضوع و تکمیل فرم درخواست نخواهد بود.

وی افزود : با توجه به شرایط کنونی پیشنهاد می شود مخاطبین از بستر اینترنت و سامانه های خدمات غیرحضوری برای امور خود بهره برداری کرده و از مراجعه  حضوری خودداری کنند. 

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد:  تمامی جلسات هیات های بدوی و تجدید نظر و کمیسیون های پزشکی تا پایان سال تعطیل است.

محمد موافق در پایان با اعلام اینکه درحال حاضر تمامی شعب و واحدهای تابعه تامین اجتماعی استان در حال خدمت رسانی به مردم هستند با سپاس از همراهی و صبوری بیمه شدگان ، کارفرمایان و بازنشستگان گفت : امید است با مشارکت و همکاری شرکای اجتماعی در ادامه مسیر خدمت رسانی موفق و سربلند باشیم.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز