خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

۷ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۵۱۴

۷ هزار لیتر انواع مواد بهداشتی غیر مجاز و تقلبی از قبیل مایع دستشویی، ظرفشویی، ضدعفونی کننده در قزوین کشف و ۴ نفر دراین خصوص دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۵ جانبازان در پی کسب خبر مبنی بر توزیع و پخش مواد شوینده تقلبی و غیرمجاز موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد موضوع صحت داشته و مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل فعالیت و تولید اقلام بهداشتی غیر مجاز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی با عوامل دانشگاه علوم پزشکی به محل اعزام شدند.

حاجیان اضافه کرد: در بازرسی از این کارگاه ۷ هزار لیتر انواع مواد بهداشتی غیر مجاز و تقلبی از قبیل مایع دستشویی، ظرفشویی، ضدعفونی کننده و…کشف و ۴ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: کارگاه تولید اقلام بهداشتی غیر مجاز و تقلبی پلمپ شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از شهروندان خواست: در راستای مبارزه با افراد سود جو و فرصت طلب و سوداگران و محتکران اقلام بهداشتی هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در تماس با ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز