خبرگزاری کار ایران

سلیمانی دشتکی خبرداد:

مبتلایان به کرونا در استان ایلام افزایش یافتند/ راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تا 2 روز آینده

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۴۸۴

استاندار ایلام از افزایش مبتلایان به کرونا ویروس در این استان خبرداد و گفت: ظرف 2 روز آینده بیمارستان صحرایی استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام خبر داد و گفت: ۲۶ مبتلا، ۳ فوتی و ۱۸ بیمار بهبود یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت استان به نسبت باقی نقاط کشور در بحث کرونا بد نیست، اضافه کرد: با این حال مردم و مسئولان استان این بیماری را جدی بگیرند و در این راستا مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا بایست به دقت و بطور کامل اجرایی شود‌.

وی افزود: یکی از مصوبات مهم کنترل مبادی ورودی استان است که این مهم در راستای حفظ سلامت شهروندان بایست به شدت اجرا شود و افراد مشکوک با علائم کرونا به مدت دو هفته قرنطینه شوند.

استاندار ایلام در ادامه گفت: حتی افرادی که بعد از ابتلا به بیماری کرونا بهبود می یابند و ترخیص می شوند بایست تحت کنترل و قرنطینه باشند چرا که آنها کماکمان ناقل این ویروس هستند.

وی ادامه داد: برای این منظور یک بیمارستان صحرایی در آشیانه بالگرد استان ایجاد کردهایم که در دو روز آینده راهاندازی میشود و افرادی که مشکوک به کرونا هستند و یا دوره نقاهت را می گذرانند در این بیمارستان قرنطینه می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز