خبرگزاری کار ایران

حسن زاده خبر داد:

ضدعفونی مستمر بیش از ۶۰ مرکز اجتماعی و عمومی در شهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۵۲

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز از ضدعفونی مستمر بیش از ۶۰ مرکز اجتماعی و عمومی در تبریز خبر داد و گفت: شهروندان تبریزی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موارد باقی مانده در این خصوص را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین حسن زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کنار مردم و خانواده هایی که نسبت به رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی اقدام می کنند، مراکزی وجود دارد که به عنوان مراکز عمومی و اجتماعی در سطح شهر دایر هستند.

وی ادامه داد: کمپ‌های مبارزه با اعتیاد، گرمخانه ها، ماده ۱۶ و ماده ۱۵، مراکز امدادی و سرپناه هایی که برای اقامت آسیب دیدگان اجتماعی هستند از جمله مراکز نیازمند امن شدن در پیشگیری از ویروس و بیماری کرونا است.

حسن زاده محیط‌های تجمع مردمی را از اصلی ترین دلایل در شیوع ویروس کرونا در کل جهان دانست و افزود: گرد هم آمدن افراد مختلف و ناقل های بیماری در مجموعه ها، باعث  شده این ویروس در سطح جامعه شیوع پیدا کند. مراکزی وجود دارند که یا امکانات ندارند و یا فضایی برای مقابله با بیماری کرونا در انها فراهم نیست، افرادی که آنجا حضور دارند با رفت و آمدهای خود باعث شیوع ویروس کرونا می شوند.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تصریح کرد: مجموعه شهرداری تبریز و اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز این افراد را فراموش نکرده و با همکاری دستگاههای متولی همچون اداره کل بهزیستی، تمامی مراکزی که اقامت شبانه دارند و یا اقامتی که تعداد انبوهی از شهروندان آنجا مستقر هستند به طور مستمر ضدعفونی شده و این اقدام تداوم می یابد.

او با بیان اینکه سلامت کلیه شهروندان را وظیفه خود می دانیم، گفت: از مدیران این مراکز دعوت می‌کنیم اگر مراکز آنها نیاز به ضدعفونی دارد و یا ما فراموش کرده ایم اطلاع دهند تا در اولین فرصت ممکن گندزدایی و ضدعفونی صورت گیرد.

حسن زاده یادآور شد: کلیه شهروندان تبریزی برای برخورداری از این خدمات می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ و یا اطلاع به ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز واقع در کلینیک امام رضا(ع)  واقع در خیابان کمربندی درخواست خود را اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز