خبرگزاری کار ایران

کریمیان خبرداد:

تعطیلی تمامی پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری سقز برای جلوگیری از شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۳۹

فرماندار ویژه سقز گفت: تمامی پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری سقز برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، کامیل کریمیان با اشاره به تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان سقز گفت: تمامی پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری سقز برای جلوگیری بهتر از شیوع کرونا و خلوت‌تر شدن سطح شهر و همچنین کاهش تجمعات، تا روز شنبه آینده تعطیل خواهند بود.

کامیل کریمیان گفت: رایزنی با سرمایه داران و صاحبان پاساژ‌ها و مجتمع تجاری‌ها برای تعدیل یا بخشش اجاره اسفندماه مغازه‌ها صورت گرفته است و مردم باید با آگاهی از این مسایل، هشدار‌های ستاد پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند و در منازل خود بمانند.

کریمیان همچنین گفت: قرائت کنتور‌های خانگی آبفا، برق و گاز بمدت یک ماه ممنوع است و هیچ شخصی از این ارگان‌های خدمات رسان حق ندارد به منازل مردم برای قرائت کنتور اقدام کند.

کریمیان افزود: با توجه به اینکه همچنان وضعیت سقز با وجود ویروس کرونا، عادی نیست، بنابراین برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در شهر و منازل مردم، قرائت کنتور آبفا، برق و گاز را ممنوع و بمدت یک ماه به تعویق انداختیم.

فرماندار ویزه سقز با بیان اینکه این اقدام موثر و مفید واقع می‌شود و از جلوگیری شیوع این ویروس جلوگیری می‌کند، افزود: قرائت نکردن کنتور آبفا، برق و گاز را در راستای حفظ سلامت شهروندان است، لذا مردم هم با رعایت مسایل بهداشت فردی و ماندن در منازل، ما را در شکست این ویروس کشنده یاری کنند.

کریمیان گفت: ۵۰ مورد مشکوک به کرونا هم اکنون در بخش‌های مخصوص بستری هستند و هفت نفر هم که آزمایش کرونای آن‌ها مثبت شده بود، با سلامت کامل ترخیص شدند.

وی در بخشی از سخنان به فعالیت کمپین‌های مردمی در این برهه زمانی اشاره کرد و افزود: کمپین‌های زیادی برای تهیه اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی تشکیل شده که برای هماهنگی و رصد بیشتر، فرمانداری سقز نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز