خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد:

ایجاد 10 ایستگاه پایش کرونا در ورودی های قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۲۶۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از ایجاد ۱۰ پایگاه کنترل و پایش بیماری کرونا در ورودی های شهرستان‌های استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی با اعلام این خبر اظهار کرد: این پایگاه‌ها بر اساس مصوبه شورای تامین استانداری قزوین در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا و کاهش آمار مبتلایان ایجاد شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه پست عوارضی شماره چهار، مقابل پلیس راه، یکی از پایگاه‌های کنترل و پایش بیماری کرونا در استان است، افزود: پایگاه نظام آباد، پست میدان مینودر، میدان خلیج فارس، میدان شورا و پایگاه جاده شرکت نفت از جمله پایگاه‌های هلال احمر جهت کنترل و پایش بیماری کرونا هستند.

آصفی ادامه داد: پایگاه اقبالیه، مقابل پلیس راه، پست بویین زهرا، ورودی شهر، پایگاه عوارضی شماره سه مقابل پلیس راه و پست ورودی شهر در جاده قدیم تهران از دیگر پایگاه‌های کنترل و پایش بیماری کرونا در سطح استان است.

وی عنوان کرد: در صورت تشخیص ابتلا به بیماری کرونا، افراد مبتلا جهت انجام آزمایش‌های تکمیلی و قرنطینه شدن به نیروی انتظامی حاضر در محل معرفی می‌شوند.

این مسئول ضمن ابراز امیدواری در خصوص عبور از بحران موجود با کمک همه جانبه مردم و دستگاه‌های امدادی، گفت: از هموطنان تقاضا داریم با توجه به انتشار سریع ویروس کرونا در استان تا حد ممکن از منزل خود خارج نشوند تا با قطع زنجیره انتقال جلوی شیوع بیشتر این ویروس در سطح استان و کشور گرفته شود.

حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان نیز عنوان کرد: در اجرای این طرح که با همکاری نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز شده است ۷۰ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت روزانه مشارکت دارند و ضمن گذراندن آموزش‌های لازم، مسئولیت تب سنجی و چک کردن مسافران از لحاظ علائم بیماری کرونا به آنها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز