خبرگزاری کار ایران

اختصاص قطعه 97 آرامستان بهشت فاطمه به قربانیان کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۱۷۹

قربانیان کرونا با رعایت کامل جوانب بهداشتی در قطعه ۹۷ آرامستان بهشت فاطمه (س) دفن می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیاوش طاهرخانی درباره تمهیدات دفن جانباختگان کرونا در قزوین اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین شهر قزوین که متأسفانه برخی از شهروندان را به کام مرگ کشانده، جانباختگان با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان به خاک سپرده می‌شوند.

 شهردار قزوین تصریح کرد: این روزها همکارانی از مجموعه مدیریت شهری که زحمات‌شان ستودنی است در حال خدمت رسانی به مردم هستند و در این بین، همکاران سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین، کار مضاعفی بر عهده دارند و با پروتکل‌های خاصی مشغول فعالیت هستند و تلاش می‌کنند تا با احترام و رعایت جوانب بهداشتی، فعالیت خود را به شایستگی انجام دهند.

طاهرخانی افزود: اینکه عنوان می‌شود افرادی که به دلیل کرونا از دار دنیا می‌روند در بیرون از مجموعه آرامستان ها دفن می‌شوند موضوعی بی‌اساس است و صحت ندارد.

وی تاکید کرد: سازمان آرامستان‌ها با رعایت کامل نکات بهداشتی، نسبت به دفن این افراد در قطعه ۹۷ آرامستان بهشت فاطمه (س) اقدام می‌کند.

این مسئول در پایان از عدم حضور مردم شهر قزوین، به مناسبت روز پدر در آرامستان‌های سطح شهر و همراهی با پرسنل سازمان آرامستان های شهرداری قزوین قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز