خبرگزاری کار ایران

خوش شکن خبر داد:

یک بیمار مبتلا به کرونا در قوچان فوت کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۱۰۱

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان با تایید فوت یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت: زن ۷۲ ساله مبتلا به کرونا که با داشتن بیماری قلبی و دستگاه تنفسی در بیمارستان حضرت موسی بن جعفر (ع) تحت نظر و بستری بود روز گذشته جان خود را از دست داد که با تمهیدات بهداشتی دفن شد.

داوود خوش شکن افزود: تاکنون ۴۵۰ نفر به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان مراجعه کردند که از این تعداد ۳۰۰ نفر با معاینه، توصیه و درمان پزشکی مرخص و ۱۵۰ نفر به خدمات پاراکلینیکی نیاز داشتند.

وی ادامه داد: ۱۰۷ بیمار پس از دریافت خدمات پاراکلینیکی مرخص شده و ۴۳ نفر از بیماران در بیمارستان بستری شدند که پس از درمان ۳۱ نفر آنان پس از بهبودی مرخص شده و در حال حاضر ۱۰ نفر مبتلا به بیمار حاد تنفسی در این بیمارستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون از ۳۱ بیمار مشکوک در قوچان نمونه‌گیری انجام‌شده است گفت: چهار نفر از این تعداد مبتلا به ویروس کرونا بودند که سه نفر آن‌ها بهبودیافته و مرخص شده‌ و یک نفر جان خود را از دست‌ داده است.

خوش شکن افزود: در حال حاضر هیچ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری نیست و فقط یک مورد فوت زن ۸۴ ساله باسابقه سکته مغزی و بیماری قلبی داشته‌ایم که هنوز نتیجه آزمایش وی اعلام‌ نشده اما تمهیدات تدفین وی نیز همچون بیماران مبتلا به کرونا انجام‌ شده است.

وی از خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته مراکز بهداشتی این شهرستان خبر داد و گفت: یک بخش بیمارستان موسی بن جعفر (ع) با ۱۵ تخت به بیماران حاد تنفسی اختصاص یافته و به‌صورت قرنطینه است که در صورت افزایش تعداد بیماران تا ۵۰ تخت دیگر در سالن این بخش تعبیه می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش ۱۰۰ تخت در ساختمان این بیمارستان پیش‌بینی شده و در صورت رسیدن به وضعیت بحرانی فضاهایی در خارج بیمارستان نیز در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز