خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی جوانرورد خبر داد:

پلمب ۴۶ قصابی غیربهداشتی در جوانرورد با هدف پیشگیری از کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۰۸۹

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جوانرورد از پلمب ۴۶ باب مغازه قصابی بین راهی با هدف کنترل و پیشگیری از انتقال کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، احمد امیری با اعلام این خبر. گفت: پلمپ ۴۶ باب مغازه قصابی بین راهی مسیر جوانرود - بیاشوش به منظور پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری های مشترک بین انسان و دام در دستورکار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری های مشترک بین انسان و دام این مغازه ها تا اطلاع ثانوی پلمب خواهند بود، افزود: با هماهنگی فرماندار جوانرود، اخذ دستور قضایی از دادستان این شهرستان، با همیاری و کمک اداره اماکن فرماندهی انتظامی و اداره دامپزشکی شهرستان جوانرود این اقدام انجام گرفته و تداوم دارد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جوانرورد به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز