خبرگزاری کار ایران

قنواتی به ایلنا خبرداد:

درباره رهاسازی زباله‌های عفونی ساحل کارون بزرگنمایی شد/ زباله ها مربوط به بخش اداری بیمارستان بود

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۰۸۰

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز با اشاره به حواشی بوجود آمده پیرامون رهاسازی زباله‌های عفونی در ساحل کارون گفت: از کیسه های رها شده در ساحل رودخانه کارون تنها یک کیسه شامل زباله عفونی بود و در این زمینه بزرگنمایی شد.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص رها شدن زباله های عفونی بیمارستان امام این شهر در ساحل رودخانه کارون، گفت: عده ای با تهیه کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی باعث بزرگنمایی این موضوع شدند.

وی افزود: این زباله ها 8 کیسه بودند که متعلق به بخش اداری بیمارستان امام خمینی اهواز بوده که تنها یک کیسه از آنها شامل لباس‌های عفونی بود و مابقی زباله های معمولی بودند که بلافاصله از طریق سازمان پسماند از محل ساحلی پل سوم جمع آوری شدند.

قنواتی ادامه داد: این زباله ها احتمالا توسط زباله گردها به این منطقه منتقل شده اند. 

2 روز پیش کلیپی مبنی بر زباله های آلوده در رودخانه کارون در فضای مجازی منتشر شد که باعث تشویش اذهان عمومی شد و از آنجایی که آب آشامیدنی مردم کلانشهر اهواز از طریق رودخانه کارون تامین می‌شود، در این ایام حساس و شیوع ویروس کرونا ، آلوده شدن رودخانه کارون می تواند بسیاری از مردم کلانشهر اهواز را به بیماری کرونا و دیگر بیماری ها مبتلا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز