خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

نام نویسی مرحله دوم طرح مسکن در قزوین فردا آغاز می‌شود/ پایش متقاضیان مسکن

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۹۸۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین همزمان با ۱۶ استان دیگر از فردا دوشنبه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم با اعلام این خبر گفت: متقاضیان گروه دوم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهر‌های قزوین، محمدیه و بویین زهرا می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۱۹ اسفند ماه از طریق سایت tem.mrud.ir ثبت نام کنند.

 به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان، این طرح تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند ادامه دارد.

مبارک قدم عنوان کرد: پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی با لحاظ شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار و مدت زمان ازدواج اولویت بندی و انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کردند و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند؛ چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

این مسئول تاکید کرد: متقاضیانی که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند چنانچه حائز شرایط، تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

دبیر شورای مسکن استان اضافه کرد: در شهر‌هایی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهر‌ها نیز ثبت نام صورت خواهد پذیرفت و همچنین در شهر‌هایی که از مرحله اول ریزش ثبت نام بوده و ظرفیت خالی ایجاد شده، پس از اطلاع رسانی ثبت نام انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز