خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

هم الان و هم ایام نوروز درب مسجد جمکران باز است

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۹۷۲

معاون فرهنگی مسجد جمکران قم با بیان این که این مسجد در حال حاضر بسته نشده و باز است، گفت: در ایام نوروز هم درب مسجد جمکران باز است و فقط برنامه اجتماعات نداریم.

حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در پاسخ به این سؤال که آیا درب مسجد جمکران بخاطر شیوع ویروس کرونا بسته شده است؟ اظهار داشت: خیر؛ مسجد جمکران بسته نشده است و باز است.

وی در پاسخ به این سؤال که بحث احداث بیمارستان صحرایی ویژه بیماران کرونایی در مسجد جمکران به کجا رسید؟ به ایلنا گفت: بحث بیمارستان صحرایی مسجد جمکران در حال پیگیری است.

معاون فرهنگی مسجد جمکران در پاسخ به این سؤال که آیا کانکس‌های ویژه بیمارستان صحرایی جمکران را آورده‌اند یا خیر؟ به ایلنا گفت: کانکس‌ها را نیاوردند اما فعلا در حال بررسی شرایط هستند؛ اگر شرایط اینجا و محیط‌ش مناسب احداث بیمارستان صحرایی باشد، این اتفاق رقم خواهد خورد و از ناحیه مسجد جمکران، مخالفتی با این کار وجود ندارد.

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی در پاسخ به این سؤال که آیا در ایام عید نوروز هم درب مسجد جمکران باز خواهد بود؟ به خبرنگار ایلنا گفت: بله. درب مسجد باز است، اما برنامه اجتماعات نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز