خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تبریز:

جلسه فوق‌العاده شورای شهر تبریز برای رفع نگرانی‌های عمومی تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۵۰۵

رئیس کمسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز گفت: طی پیشنهادی به رئیس شورای شهر، جلسه فوق‌العاده با هدف بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در تبریز و گزارش عملکرد شهرداری تبریز و مجموعه های دیگر در این باره تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریدون بابایی‌اقدم با اشاره به نگرانی‌های عمومی در سطح جامعه افزود: نگرانی‌هایی نسبت به تردد همشهریان یا هموطنان ساکن استان‌های مرکزی همچون تهران و قم وجود دارد که برای رفع و رجوع آن، نیازمند تصمیم‌گیری در شورای شهر و ارائه به فرمانداری هستیم.

وی ادامه داد: خبرهایی که از اقدامات سایر استان‌ها در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به گوش می‌رسد، حکایت از آن دارد که مبادی ورودی  و خروجی این استان‌ها بسته شده و از تردد خودروهایی با پلاک مناطق مرکزی ممانعت به عمل می‌آید که این امر مهم هنوز در استان ما محقق نشده است.

وی اضافه کرد: برخی از سازمان‌های مردم نهاد و شهروندان درخواست مسدودی مبادی ورودی و خروجی شهر و استان را داشتند که با این کار، از نگرانی‌های عمومی و استرس بین شهروندان و مسئولین نیز کاسته می‌شود.

عضو شورای شهر تبریز با اظهار نگرانی از وضعیت برخی مناطق شهر در برخورد با ویروس کرونا تأکید کرد: در برخی مناطق شهری ویروس کرونا جدی گرفته نشده و حتی از اقلام ابتدایی پیشگیری از ابتلا به این ویروس نیز استفاده نمی‌کنند که شاید به دلیل تورم موجود و افزایش نرخ این اقلام باشد.

وی خاطرنشان کرد: لایحه‌ای برای تهیه اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن در مناطق مختلف شهر نیز آماده کرده‌ایم که در جلسه فوق‌العاده شورا مطرح می‌کنیم.

وی یادآور شد: همچنین در نظر داریم تمامی مناطق شهر و محلات را نیز در برنامه ضدعفونی عمومی و گندزدایی قرار دهیم.

بابایی‌اقدم، در پایان صحبت‌های خود، همگامی مردم و شهروندان با سازمان‌های دولتی و رعایت بهداشت فردی و عمومی جامعه را قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز