خبرگزاری کار ایران

صومی خبرداد:

ترخیص33 نفر از بستری شدگان مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی/ آمار مبتلایان به87 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۴۹۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ترخیص ۳۳ نفر از بستری شدگان مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی به دلیل اتمام دوره اول درمان خبر داد.

 محمد حسین صومی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح وضیعت استان در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: تلفات کرونا در آذربایجان‌شرقی به 9 نفر و شمار مبتلایان با احتساب چهار مورد جدید، به 87 نفر رسید.

وی با بیان اینکه، تمامی شهرستان‌های آذربایجان شرقی آلوده هستند، گفت: دو نفر از فوتی‌ها از شهرستان مرند و دو نفر از بستری شدگان از شهرستان ورزقان هستند.

 صومی تشریح کرد: ترخیص 33 نفر از بستری شدگان مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی به دلیل اتمام دوره اول درمان انجام شده است.

وی متذکر شد: هر چند سیر شیوع کرونا در استانمان کند است، اما شلوغی بازار تبریز و شهرستان‌ها وضعیت را در روزهای آینده بدتر می‌کند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار کرد: کمرنگ شدن ترس و نگرانی روزهای اول، ما را نگران کرده است، مردم همچنان کرونا را جدی بگیرند.

وی متذکر شد: همچنان تاکید داریم که علاوه بر بهداشت فردی، کاهش ارتباطات بیرون از خانه و اجتماعات تنها راه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده و تنها کسانی در بیرون حضور داشته باشند که به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز