خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان:

سمنانی‌ها با مبلغ ۷,۵ میلیارد تومانی در جشن نیکوکاری شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۴۴۵

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان عید و شادی را با مشارکت هفت میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومانی در جشن نیکوکاری به خانواده های نیازمند به ارمغان آوردند.

به گزارش ایلنا، محمد قوسی، قائم مقام کمیته امداد استان سمنان ضمن تقدیر از نوعدوستی و مساعدت چشمگیر مردم استان سمنان در جشن نیکوکاری امسال، گفت: کمک های نقدی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری تا کنون، یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان و کمک های نقدی و بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان کمک های غیر نقدی برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری استان سمنان تا کنون پنج میلیاردو ۱۷۰ میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است، تصریح کرد: دو میلیارد  ۳۳۹و میلیون تومان در دفاتر یازده گانه کمیته امداد سراسر استان سمنان به صورت کالا و نقد جمع آوری شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: مردم استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی  خود را به صورت غیر حضوری و  از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #۱*۸۸۷۷* و سپس وارد کردن کد ۰۲۳ نیز کمک‌های خود به نیازمندان را در آستانه سال نو پرداخت کنند.

وی  یادآور شد: مردم این خطه از ایران اسلامی وجوه نقدی را به شماره‌ حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

محمد قوسی با اشاره به اینکه  کد دستوری # ۰۲۳*۸۸۷۷* برای دریافت کمک های مردمی به نیازمندان استان سمنان تعریف و فعال شده است تصریح کرد: مردم نیک اندیش استان سمنان از طریق   این کد دستوری  که براساس نیت خود، می خواهند کمک خود را به نیازمندان شهر و منطقه خاصی اهداء کنند.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط کنونی قطعا با همکاری و مشارکت مردم استان می‌توانیم نقش موثری در شادکردن دل نیازمندان در روز‌های پایانی سال و آغاز سال داشته باشیم و شعار عید را به خانه هایشان ببریم را محقق کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز